Lichter leven

living a lightstyle

Groen superdrankje

2 reacties

greenmagma
Aan mijn lijst superfoods voeg ik er vandaag één toe. Goodmorning biologisch Gerstegras-sap extract oftwel Green Magma. Hiervoor mix ik een stick à 3 gram poeder met water (appelsap schijnt ook een fijne combinatie te zijn) per dag. Het groene drankje doet me aan slushpuppy denken, maar dan de gezonde variant.
Overigens kan Green Magma het beste ’s ochtends of ’s middags gebruikt worden, dit voor supersnelle opname van de voedingsstoffen. Je kunt het na vermenging met water, mixen, shaken of stirren (roeren).  James Bond eat your heart out.

Terwijl ik drink denk ik aan Dr. Hagiwara – de ontdekker van het  groene gestegras-sap-extract. Hij begon in de jaren ’60 een wereldwijde zoektocht naar de beste “green(s)” voor natuurlijke detox. En dit pakte hij meer dan grondig aan. Na meer dan 150 plantensoorten onderzocht te hebben concludeerde hij dat het sap van jong gerstegras – in zijn woorden – ‘een van de meest uitgebalanceerde, volwaardige, voeding uit de natuur is’ en ‘het ideale fastfood’. Yummie, ik vind het lekker! Heb je behoefte aan een milde detox dan zit je met deze bron van chlorofyl goed. Daarnaast is het een natuurlijke manier om een gezonde zuur/base balans te houden. Probeer het eens uit, om te zien wat Green Magma voor jou kan betekenen. Om een voorbeeld te geven: Kirstin wordt al misselijk bij alleen het zien van het groene drankje en is dus geen fan. Voor de liefhebber: op de website vind je allerhande groene recepten.

Over Green Magma
Green Magma wordt gemaakt van het sap van gerstegras. Het bevat meer dan 70 voedingsstoffen waaronder vitaminen, mineralen, aminozuren, antioxidanten en enzymen die in deze vorm goed opneembaar zijn voor het lichaam. Ideaal ook voor na het sporten om spierpijn te voorkomen, want Green Magma verlicht ontstekingsproblemen. Een echt superfood!

Green Magma shaker LR

Auteur: fidessadicht

www.lightstylecreations.nl voor mijn boeken. www.warriorsoflight.eu voor selfcare gifts

2 thoughts on “Groen superdrankje

  1. ik ben overtuigd, kan wel wat gezonds gebruiken, maar dan ga ik denk ik wel voor de versie met appelsap.

Plaats een reactie