Lichter leven

living a lightstyle

Ik Heb Me Lief En Alles Om Me Heen

Een reactie plaatsen

photoNog maar 1 nachtje slapen en dan presenteren wij ons nieuwe boek Ik Heb Me Lief En Alles Om Me Heen (IHMLEAOMH). IHMLEAOMH is als een reis die je al lezende terug brengt naar degene die je echt bent. Het boek belicht vijf essenties om vrij te leven: Inzicht, Zelfcompassie, Stilte, Vertrouwen en Vrijheid. Om op te pakken en je eraan te herinneren dat het liefhebben van jezelf het grootste geschenk is dat je onze wereld kunt geven. ISBN 978 90 453 1622 2 ~ € 12,95, nu al te bestellen via je boekhandel of online!

Geef een reactie

